Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 4 maj 2017

Det dröjer ett tag...

Det dröjer ett tag...

Du får vänta ännu ett tag på att få reda på vem som vann födelsedagsboken.

Just nu är jag iväg och håller skrivarkurser hela dagarna. När jag kommer hem försöker jag ta mig igenom alla mejl. Högen bara växer. Just nu är den uppe i 600. Någonstans däribland ligger mejlen från dem som vill vara med på utlottning av födelsedagsboken.

Tog ett foto på bokhyllan med mina böcker och föremålen från mina fans. Snart får jag inte plats med fler böcker. De du ser på nedersta hyllan till höger, är böcker där jag står nämnd, eller har medverkat.

Igår berättade jag att jag skrivit kontrakt med ett ljudboksförlag. Idag gjorde en vän mig uppmärksam på att inläsaren, Alba August, är skådespelare och dotter till Bille och Pernilla August. Det här kommer att bli bra!

Nu ska jag förbereda dagens skrivarkurs för projekt Hållbar Personlig Utveckling.

Ha det gott!


Jag med några av
mina drygt 40 böcker.
Foto Bertil Knoester

 
Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare och Föreläsare

Copyright Kim M. Kimselius 
Läs även Författarbloggen Kim M Kimselius.

Kimselius skrivtips eller Författartips hittar du skrivtips, skrivtävlingar och skrivarkurser.

Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2017 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?

Vad roligt att du läser min blogg. Blev du inspirerad av det här inlägget? Lämna gärna en kommentar och berätta längre ned i det här inlägget. Klicka på Skicka en kommentar eller Inga kommentarer, för att skriva och berätta vad du tyckte. Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!



På min hemsida www.kimselius.se kan du läsa mer om mig och mina böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!