Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 6 november 2011

En kärleksfull bloggutmärkelse

Den här fina bloggutmärkelsen fick jag av Med näsan i en bok, och jag blev mycket glad för utmärkelsen. TACK! Blir alltid så glad när jag/min blogg får en ny bloggutmärkelse, för då inser jag att min blogg är uppskattad. Något som gör mig väldigt glad!

Med awarden följer också vissa regler, nämligen:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Jag sänder Liebster Blog vidare till några av de bloggar jag följer och som skänker mig glädje när jag läser deras inlägg. De är optimister och tror på att sprida glädje runt sig, precis som jag själv gör. Därför tycker jag att denna bloggaward passar mycket bra just för:

Skrivarvisioner
Eva Swedenmarks värld
Life is like a box of chocolates

Vill uppmana alla att fortsätta sända glädjens budskap genom era bloggar. Det gör livet roligare och mycket intressantare!

Kramisar Kim

Kommentera gärna mitt inlägg/berätta vad du tycker om det du just har läst. Vill du veta mer om mig och mina böcker, titta in på min hemsida www.kimselius.se

10 kommentarer:

  1. Kul och grattis till ytterligare en liten men väl så god utmärkelse!
    Nu har jag börjat läsa högt ur din "Jag är ingen häxa" i klassen, och det ska bli mycket spännande!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga du! Vad glad jag blev över en sådan fin utmärkelse :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Marina
    Tack! Ser fram emot att få höra vad klassen tycker!
    Kram Kim

    Hej Anneli
    Varsågod, den förtjänar du!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  4. Tack detsamma Trillingnöten!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  5. Tack raraste Kim för den fina utmärkelsen - den värmde mycket:-)
    Kram Ebba

    SvaraRadera
  6. Hej Ebba
    Den är du verkligen värd!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  7. TACK Kim!! Så snäll du är!!
    För mig kom awarden verkligen lägligt, för jag känner mig så stressad på alla håll just nu, så det känns som om jag är lite sliten. Då är detta verkligen något som ger dagen en extra puff i rätt riktning och så klarar jag några sega saker med lite bättre humör än jag förmodligen skulle gjort annars :) . KRAM.

    SvaraRadera
  8. Hej Ingrid
    Har förstått att du är väldigt stressad och har mycket omkring dig, ändå tar du dig tid att skriva underbara blogginlägg!
    Den här awarden är du värd!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!