Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 27 januari 2012

"En fin människa rakt igenom som förtjänar uppskattning!" Ny Bloggutmärkelse!

Oj vilka fina ord Trillingnöten på Life is like a box of chocolates skriver om mig och min blogg:  

Kim M Kimselius är en författarinna som har skrivit otroligt många böcker ... Hon är aldrig snål med bra tips, uppmuntrande ord och spännande skildringar av livet i allmänhet. En fin människa rakt igenom som förtjänar uppskattning! 

Wow, vilka ord. Blir varm om hjärtat och glad i själen av orden. Tack snälla Trillingnöten för de orden och för min fjärde Liebster Blog.

Den här fina awarden skickar jag gärna vidare till några av mina bloggvänner:

Till Eva Swedenmarks Värld vars blogginlägg alltid gör mig glad och nöjd med livet. Eva delar med sig av både smått och stort och får mig att må bra.

Boktokig för alla fina, inspirerande Boktips.

Kristina Simars Bokblogg som alltid skriver med sådan värme och stort engagemang om böcker.

Anitha på Novellbloggen som alltid skriver intressanta inlägg.

Ja, alla de bloggar jag följer är värda en award, och jag vet att många av er redan har fått den här awarden av mig. Tack för att ni delar er kunskap, er vardag och ert skrivande med mig på era bloggar!

Kramisar Kim

Kommentera gärna mitt inlägg/berätta vad du tycker om det du just har läst. Vill du veta mer om mig och mina böcker, titta in på min hemsida www.kimselius.se

9 kommentarer:

  1. Fina ord som man helt enkelt bara kan instämma i! Grattis till utmärkelsen.

    SvaraRadera
  2. Hej Helena
    Tack för de orden!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  3. GRATTIS Kim!! Tur att inte award-utmärkelserna är fysiska pokaler, för så skulle du snart inte få plats i ditt eget hus :) .
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Grattis till utmärkelsen som du förtjänar flera gånger om.
    Och tack för att jag fick en av dig. Det var en bra början på dagen att hitta den.
    Nu skall jag öva på pitchen inför mötet med kabusa förlag den 21:a feb.
    Ha en underbar helg
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Ingrid
    Tack! Ja, i början lät jag bloggutmärkelserna ligga rätt högt upp på sidan, man till slut insåg jag att de tog för mycket plats och därför flyttades de längre ner.
    Kram Kim

    Hej Anitha
    Tack. Blir glad för dina ord! Härligt att kunna göra starten på dagen till något bra.
    Lycka till!
    Detsamma!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  6. Tack fina Kim för att jag fick en sådan trevlig utmärkelse av dig. Kram/Kristina

    SvaraRadera
  7. Grattis!
    Du är väl värd alla fina ord.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej Kristina
    Roligt att du blev glad, för det blev jag också. Alltid kul att få en bloggutmärkelse!
    Kram Kim

    Hej Anneli
    Tack. Åh, vad snäll du är som skriver så.
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!