Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 26 januari 2011

Bloggutmärkelse

Min blogg har fått en Inspirations Award "Given for blogs that inspire hope, love and joy in daily life!"

Det är Annelie med bloggen Trying to follow my Dreams som har gett mig utmärkelsen, med motiveringen:

Till Kim M. Kimselius för hennes fantastiska tips om skrivande. Hon har en passion för skrivande som är otroligt inspirerande.

Tack så mycket Annelie, jag blev mycket glad för den fina awarden.

Givetvis är det dags att skicka den här awarden vidare till 3 andra bloggare. Vilket alltid är lika svårt eftersom jag tycker så mycket om alla bloggar jag följer. Men ibland måste man välja så här kommer de tre jag har valt:

Eva Linder i Malaysia, för att hon med sina blogginlägg alltid engagerar och bryr sig om sina medmänniskor.

Carina på Pocoloco creativo, för att hon delar med sig av vardagen i ett för mig totalt okänt land och skildrar vardagsmöten med ett intensivt målande språk.

Emma på Livskrafter för att hon varje dag delar med sig av sin positiva livsinställning och kommer med glada uppmuntrande blogginlägg.

Är så glad att få lämna över utmärkelsen Inspiration Award till er.

Det är inte första gången min blogg har fått en bloggutmärkelse, här kan du läsa om de andra tre bloggutmärkelserna:

"I got the attitude blog award"
"Beautiful Blogger award"
Min allra första "Beautiful Blogger award"

Om du läser om de tidigare bloggutmärkelserna, får du veta en hel del om mig som du kanske inte visste innan...

Ha en fin dag!

Kramisar från ett kallt och snörikt Blekinge
Kim

6 kommentarer:

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!