Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 30 augusti 2010

En ny Bloggutmärkelse

Tack till Annelie på Trying to follow my Dreams för den fina utmärkelsen!

Regler:

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 andra bloggare
(Skriv till dem att de fått award).


Då ska vi se vad jag kan komma på som kan intressera er:

1. I högstadiet vann jag en orienteringstävling, bara för att jag ville hem och rida.

2. Är allergisk mot hästar sedan många år tillbaka och kan inte längre rida, tyvärr :-(

3. Bär alltid en önskan inom mig att hjälpa min medmänniskor på något sätt.

4. Pratar Engelska, Tyska, lite franska och italienska, kan några ord på grekiska och finska och hade lärt mig några ord isländska, men de har försvunnit ur mitt minne.

5. Älskar att ha gäster, men det kanske du redan har förstått om du har följt mig på facebook eller här på bloggen den här sommaren.

6. Har ridit Voltige (gymnastik på hästrygg).

7. Gav ut en egen hästtidning när jag var 10 år.

Jag vill ge denna award till följande fantastiska bloggare, ja egentligen vill jag ge många fler, men det får bli nästa gång, om jag får någon mer award.

Pocoloco Creativo

Nya äventyr

Eva Linder i Malaysia

Fröken Anki i Amerikat

Livet på Citronodlingen

Svensk tjej på Sicilien

Kattas fikarum

HÄR KAN DU LÄSA OM DEN TIDIGARE BLOGGUTMÄRKELSEN

10 kommentarer:

  1. Åh, tack så mycket :-) Ska fundera ut 7 saker som jag inte skrivit innan.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket :-) Ska fundera ut 7 saker som jag inte skrivit innan.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att får veta ännu lite mer om dig :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar verkligend en första punkten: Att vinna en orienteringstävling för att kunna gå hem och rida :) En anledning så god som vilken som helst!

    SvaraRadera
  5. Hej Helly
    Ska bli spännande att läsa vad du skriver. Kram Kim

    Hej Anneli
    Något som du tyckte var speciellt intressant? Kram Kim

    Hej Katarina. Varsågod, det är du värd. Kram Kim

    Hej Trillingnöten. Ja, jag har alltid älskat att röra på mig och dragit på mig massor med skador på grund av det. Kram Kim

    SvaraRadera
  6. Tack söta du! Ska ta och fixa till det hela i dag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Marianne... Det är du verkligen värd! Ser fram emot att läsa dina svar. Kram Kim

    SvaraRadera
  8. Ja du Carina, den är du verkligen värd, kan tänka mig att du får många Bloggutmärkelser och kanske är lite trött på dem... Det är ju inte så lätt att hitta något nytt att skriva om sig själv varje gång. Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!