Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 16 november 2012

Härligt mycket marknadsföring av mina böcker på Adlibris julklappstips just nu! Jättekul!!!

Adlibris marknadsför mina böcker mycket just nu, något som jag tycker är jättekul!


Först var det banner med mina historiska äventyrsböcker om Theo och Ramona. Du hittar Adlibrisbannern här Om du klickar på bannern kommer du till den här sidan på Adlibris.

Idag gjorde Adlibris reklam för min skrivbok Att skriva med glädje i ett av sina utskick till sina kunder,
Som du ser är boken i gott sällskap av andra skrivböcker. Det bästa av allt är att det är min bok som är i fokus, eller är det bara jag som inbillar mig det... Du hittar den här bannern här. Om du klickar på den kommer du till den här sidan på Adlibris.

Gissa om jag är glad för detta. Samtidigt som jag har fått massor av fina recensioner på alla mina fyra böcker: Mayafolkets Hemlighet, Den där dagen, Att skriva med glädje och Mysrys.

Ska bli spännande att se hur julförsäljningen går... Extra roligt eftersom det är första gången jag ger ut FYRA böcker på ett år.

Kramisar Kim.

Vinn en signerad bok  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.)

Det skulle vara roligt om du berättade vad du tycker om det du just har läst. Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt! Det är klart att det är särskilt kul när en stor nätbokhandel med många kunder gör en massa reklam för dina böcker. Hoppas julförsäljningen slår alla dina tidigare! :-)

    Själv har jag läst din bok Att skriva om glädje och jag tyckte så mycket om den. Recension kommer för jag hoppas ju på att vinna en bok av dig till min samling av Kimseliusböcker!

    SvaraRadera
  2. Hej Helena
    Åh, det hade varit jättekul om julförsäljningen slår alla rekord! Det är så spännande i år när jag har kommit ut med fyra olika typer av böcker.

    Nu blev jag jätteglad. TACK! Ser fram emot recensionen. Lycka till i tävlingen!

    Kram Kim

    SvaraRadera
  3. Heja Kim! Det är nog ingen slump att det är din bok som är i fokus!!
    Jag håller tummarna för försäljningsrekord!

    SvaraRadera
  4. Hej Ingrid
    Tack! Är glad att du håller tummarna. Hoppas vi ses!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!