Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 17 oktober 2017

Din författarkarriär och din skrivmetod är otroligt inspirerande!

Din författarkarriär och din skrivmetod är otroligt inspirerande!

Petronella Simonsbacka har skrivit många fina ord om min bok och mitt författarskap. Ord som gör mig rörd och glad. Så glad att jag vill dela med mig av dem till dig. Nedan kan du läsa vad Petronella skriver:


"Har under kvällen läst Kim M Kimselius bok "Författare Från dröm till verklighet". Jag vill också lära mig skriva så glädjefyllt och flödande. Detta var det bästa dagen på bokmässan någonsin för mig. 

Kim, din författarkarriär och din skrivmetod är otroligt inspirerande! Jag har faktiskt börjat skriva på morgonen direkt efter jag vaknat, sedan jag pratade med dig, och mitt skrivande tog en väldig sprutt av den metoden..."

Tack för alla dina fina ord, Petronella.

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare och Föreläsare

Copyright Kim M. Kimselius

Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2018 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!