Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 21 september 2018

Vinnare av biljetter till Bokmässan i Göteborg 2018 är...

Vinnare av biljetter till Bokmässan i Göteborg 2018 är...

Härligt att höra av så många som önskade sig biljetter till Bokmässan i Göteborg. Önskar jag hade haft biljetter till er allihop! Tyvärr är det inte så, men det blev ändå en hel del vinnare, 4 seminariebiljetter och 8 entrébiljetter till Bokmässan i Göteborg 27-30 september.

Här är jag i min monter B09:20 på Bokmässan i Göteborg 2017, tillsammans med mina medhjälpare Jessica och Elin-Sofie. Du hittar oss alla tre i montern även i år. Välkommen!

 Tack alla som har kommenterat här på bloggen och mejlat mig.



Vinnare av Seminariebiljetter är:
Jerker Nilsson
Ingrid Karlsson Espersson
Lilian Bringle
Christian Sjöblom


Vinnare av entrébiljetter är:
Karin Eberhardt Grönvall
Charlotta Sandh
Markus Vadsten
Camilla Johansson
Karin Birkestad
Ulf Jonsson
Helén Varenius
Monica Hammarstrand
  



Grattis till er alla. Biljetterna kommer på posten. Kika gärna in och hälsa på mig i min monter B09:20 där jag firar att jag har kommit ut med 50 böcker.  Det hade varit roligt att få ett ansikte till biljetterna.

Jag är i stort sett i montern hela tiden, förutom vid lunchtid. Även Kristina Svensson och Lennart Guldbrandsson dyker med jämna mellanrum upp i montern för att signera vår gemensamma bok 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär.

Hoppas vi ses!


Kramisar från Äventyrsförfattaren Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå min skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!