Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 29 juli 2021

Öppet hus hos Kimselius 2021 inställd

Öppet hus hos Kimselius 2021 inställd

Måste tyvärr meddela att Öppet Hus är inställd även i år på grund av pandemin. 

Vi vågar inte chansa på att ta emot så många gäster i vårt hus. Jan och jag har hållit oss i karantän sedan pandemins början och har lyckats undvika att bli sjuka.

Vi får satsa på nästa år, 2022, istället. Om det fortfarande är pandemi får det bli munskydd för alla gäster, för jag kan inte skjuta på det ytterligare ett år. Längtar så efter att träffa mina läsare.

Under tiden skriver jag på Hotet mot Venedig, min 62:a bok.

Boken beräknas komma ut under hösten.

Hade du räknat med att köpa mina böcker den här helgen, får du antingen spara det till nästa år, be din bokhandlare ta hem böckerna till dig, eller beställa dem på nätet.

Tycker det är så tråkigt att behöva ställa in. Lade ut detta på min hemsida för några veckor sedan, men inser att det inte är många som har läst det.

Vi ses första helgen i augusti 2022 istället.

Härligt välkomna! 

Kramisar Kim

Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius  

Vill du utvecklas i skrivandet har du möjlighet att gå distanskurs Hitta glädje i skrivandet, distanskurs Skriv om ditt liv samt Fortsättningskurs Skrivglädje för mig. Eller någon av mina skrivkurser på Färgargården i Eringsboda.

Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!