Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 7 september 2021

Möt Kimselius på Johannishus slott 11 september 2021

Möt Kimselius på Johannishus slott 11 september 2021

Årets enda signering för min del sker den 11 september 2021 på Johannishus slott.

Där utspelar sig inte bara en, utan två av mina böcker: Silverskatten vid Johannishus slott, samt Mysteriet med Guldgubbarna.

Båda böckerna finns till försäljning på slottet.

Du hittar mig där mellan 10.00-14.00 under dagen.

Är det någon annan titel du är intresserad av att köpa, får du gärna höra av dig till mig, Kim M. Kimselius, så tar jag med mig boken till dig.

Hoppas vi ses på lördag!

 

 

Kramisar Kim

Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius  

Vill du utvecklas i skrivandet har du möjlighet att gå distanskurs Hitta glädje i skrivandet, distanskurs Skriv om ditt liv samt Fortsättningskurs Skrivglädje för mig. Eller någon av mina skrivkurser på Färgargården i Eringsboda.

Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!