Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 18 juli 2010

International Kimselius Fansite: Theo's Pompeii


International Kimselius Fansite: Theo's Pompeii: "This is book 13 in the Theo and Ramona series. But can also be read as the first one. Text on the back cover of the Theo's Pompeii: One Aug..."

Som du ser finns det nu en Internationell Kimselius fansite där språket är engelska. Gå gärna in och kika, bli medlem och sprid gärna den till dina vänner som inte har möjlighet att läsa på svenska.

Sajten drivs av flera av mina fans, som hjälps åt med inläggen.

Jag tycker det är jättekul att mina utländska fans nu får en möjlighet att läsa om mina böcker och även har möjlighet att diskutera böckerna här på den nya sajten.

Gå in och kika på sajten. Personligen tycker jag den är jättesnygg!

Kramisar Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!