Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 10 september 2012

Vinnare av Den där dagen är...

Som vanligt fick min man, Jan,  dra vinnaren.

Den lyckliga vinnaren är:

annesalster

Hör av dig till mig med din adress så skickar jag dig ett signerat exemplar av Den där dagen.

Om du inte hade turen att vinna den här gången kan du vara med i nedanstående tävling. Eller ta del av tävlingen på torsdag 13 september, då jag lottar ut boken Mysrys.


Vinn en signerad bok:  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Den där dagen.

Det skulle vara roligt om du berättade vad du tycker om det du just har läst. Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här.

27-30 september signerar jag mina böcker på Bok & Biblioteksmässan i Göteborg. Du hittar mig i monter B09:20. Jag berättar om Mayafolkets Hemlighet på Unga Scenen torsdag 27/9 10.30-10.50. Varje dag lottar jag ut 10 gratis böcker på Bokmässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!