Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 19 juni 2014

Ny obeorende nätbokhandel

Allteftersom nätbokhandlarna köps upp av de stora förlagen, startar det nya, oberoende aktörer på marknaden. Den senaste är LitteraturMagazinet som har startat Fritz Ståhls nätbokhandel i konkurrens med de stora förlagen.

Första känslan när jag kikar in på nätbutikens sida är att den är ren och enkel att bläddra runt på.

Här hittar du topplistor, rekommenderade böcker och olika ämnen där du kan leta efter just den bok och det ämne du letar efter. Du hittar även Personen och Öden som fascinerar, Dofter från en annan värld, Vällagade klassiker med härligt tuggmotstånd och många fler härliga rubriker.

Det här känns som en nätbokhandel som bryr sig om läsaren och inte bara om de allra nyaste "bästsäljarna". Blev riktigt förtjust i Fritz Ståhls nätbokhandel. Lite besviken blir jag dock att de inte har en enda av mina 27 böcker!

Kika in på Fritz Ståhls nätbokhandel och se vad du tycker om sidan.

Kramisar Kim
Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här


Jag med några av mina 27 böcker. Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!