Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 20 juli 2015

Vill du träffa ett duktigt medium?

Det är i Eringsboda det händer! 
Nu har du chans att träffa ett duktigt medium på Färgargården i Eringsboda, samma plats där jag håller mina skrivarkurser.

Det är Kerstin Nielsen från Eslöv som kommer till Färgargården den 15-16 augusti. Hon har privatsittningar. Du kan välja mellan en halvtimma, som kostar 300 kronor, eller en hel timma, som kostar 500 kronor.

Kerstin Nielsen har arbetat som medium i många år och många rekommenderar henne varmt.

Om du vill boka tid, eller har några frågor ska du kontakta Jörgen "Lillen" Svensson i Eringsboda som sköter bokningen.

Mobilnummer 0706-947576.

Som du säkert vet är jag mottaglig för andar och har skrivit en bok om mina andeupplevelser.

Mysrys är en samling noveller. Det blev en tjock bok, för det har hänt mycket under alla år.

Hoppas du får en härlig upplevelse på Färgargården!

Kramisar Kim
Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här


Jag med några av mina närmare 40 böcker. Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!