Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 22 juli 2018

Var du med och tyckte till om färgen på omslaget till 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär?

Var du med och tyckte till om färgen på omslaget till 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär?


I våras bad jag om lite hjälp här på bloggen. Det var så att Kristina, Lennart och jag inte kunde bestämma oss för vilken färg vi skulle ha på boken 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriärs omslag. Eftersom det här är en bok om samarbete tyckte jag det var ett utmärkt sätt att ta hjälp av mina bloggläsare.

Den allra översta bilden är på det färdiga omslaget. Ovan ser du den andra färgen, med markeringsrubrik inlagd. Tanken var inte att någon skulle kommentera rubriken, men oj vad många som påpekade att man inte skulle stava av rubriken, men... Det var inte ett färdigt omslag och rubriken fanns där bara för att visa vilken bok det var. Sedan skulle den bli tjusigare. Det är många steg när man gör en bok. Hoppas du tycker det är kul att följa med hela vägen.

Nå, när jag bad er om hjälp lovade jag också att det skulle lottas ut en bok till alla som valde färg, oavsett vilken den slutgiltiga färgen blev och oavsett vilken färg man hade röstat på.

Vinnaren
Den (förhoppningsvis) glada vinnaren av 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär är
Carola Holm-Palonen, Finland

Nya utlottningar
Var inte ledsen för att inte just du vann den här gången. Jag behöver säkert hjälp fler gånger. Dessutom vet du förmodligen vid det här laget att jag alltid lottar ut en bok när jag ger ut nya böcker.

Boken skickas till Carola Holm-Palonen så fort den kommer från tryckeriet.

Det är inte bara 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär som kommer från tryckeriet,  det gör även Tsunamikatastrofen i Lissabon och Häxjakten.

Har du lust att vinna ett exemplar av någon av de andra två böckerna? Mejla Kim M. Kimselius, berätta varför just du ska vinna och vilken bok du skulle vilja ha. Det enda jag vill ha som motprestation är att du skriver och berättar vad du tycker om boken. Håll utkik efter nästa utlottning.

Snart får jag sätta ytterligare 3 böcker i min bokhylla. Jippi!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius

Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2018 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!