Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 23 januari 2019

Vill du rösta på min låt Vingar av glas?

Vill du rösta på min låt Vingar av glas?
Jag är mångsysslare och älskar utmaningar. Därför tackade jag ja när Mikael Vasara undrade om jag ville skriva en låttext till honom. Resultatet blev Vingar av glas. Det är Mikael som sjunger.

Nu ligger den på Siljanstoppen och du kan gå in och rösta för att den ska hålla sig kvar där. Vill du hjälpa mig med det?

Låten ligger som veckans utmanare på Siljantoppen.


Så här gör du för att rösta:

Du kan lyssna på Vingar av glas på Spotify. Även om mitt namn inte står med, av någon anledning, är det jag som har skrivit texten till låten. Min debut som låtskrivare. Superkul!

Tack på förhand!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå min skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!