Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 20 augusti 2020

Distanskurs för Kimselius lika rolig som lärorik

Distanskurs för Kimselius lika rolig som lärorik

"Denna (grund)kurs med the one and only Kim M Kimselius var lika rolig som lärorik. Med enkla övningar och konkreta exempel får man genast både skjuts och lyft i skrivandet. Kim är härligt engagerad och skrivglädjen finner sin väg genom mail och pepp (i den digitala kursen). Ser verkligen fram emot att få gå en fysisk kurs på Färgargården." Josefin Stellansdotter 

Den distanskurs Josefin pratar om är min kurs Hitta glädje i skrivandet. Har fått många positiva omdömen om kursen. Just i år är det extra roligt att hålla den, eftersom många av kursdeltagarna har blivit vänner i vår Facebookgrupp och stämt träff på min skrivkurs på Färgargården i november.

Ser fram emot att få träffa dem på riktigt och läsa fler av deras magiska berättelser.

 Blev du intresserad av någon kurs? Klicka på länkarna för att läsa mer.

Dessutom har jag kursen Skriv om ditt liv. Något för dig? Där får jag ta del av otroliga levnadsskildringar. Tänk vad roligt man kan ha på jobbet.

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius
   

Vill du utvecklas i skrivandet har du möjlighet att gå distanskurs Hitta glädje i skrivandet och distanskurs Skriv om ditt liv för mig. Eller någon av mina skrivkurser på Färgargården i Eringsboda.
 
Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!