Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

lördag 28 augusti 2010

Signering Lundins Karlshamn augusti 2010

Precis varit och signerat hos Lundins Bokhandel i Karlshamn och har haft superkul!

Här på bilden är jag tillsammans med Anki på Lundins bokhandel. Höll på att glömma ta foto idag.

Det har kommit facebookvänner, fans, lärare och nya läsare. Den bok som sålde mest var Theos Pompeji.

Det gick jättebra på signeringen och jag känner mig upprymd efter alla kul samtal jag har haft och allt beröm jag fått för mina böcker.

Nu ska jag vidare till Hästveda i Skåne och föreläsa. Det får ni läsa om imorgon!

Kramisar i all hast från Kim

5 kommentarer:

  1. Låter trevligt. Ha en fortsatt bra helg. Kram!

    SvaraRadera
  2. en otrevlig halsinfektioin hindrade mig från att komma idag
    Vi får kramas en annan gång
    Peter

    SvaraRadera
  3. hej kim! jag köpte din bok theos pompeji idag och har läst ut den. den var jättebra!! vilken bok tycker du jag ska läsa sen?//Elin 9år (det var mej du trodde du kände igen från facebook)

    SvaraRadera
  4. Kan tänka mej att det är kul för dej !!Vad roligt med bra respons!!Ha det så bra på föreläsningen !!=)

    SvaraRadera
  5. Tack Helly. Kram Kim

    Hej Peter. Vad tråkigt. Väntade på dig! Men jag är glad att du inte kom om du hade halsinfektion... Krya på dig! Kram Kim

    Hej Elin. Oj, det var snabbt läst! Tycker du ska fortsätta med Tillbaka till Pompeji, en bok jag tror du kommer att tycka lika bra om som Theos Pompeji. Hälsa mamma! Kram Kim

    Hej Pixi. Ja, det är jättekul med sådan respons och jag hade en fantastisk kväll med föreläsningen. Berättar mer i mitt blogginlägg. Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!