Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

lördag 2 juli 2011

Ny favorit

I våras berättade jag om ett spännande paket jag hade fått av en bloggvän. Paketet innehöll många underbara saker, bland annat tvålen Lava Viso, som direkt blev min favorit. När tvålen tog slut beställde jag hem ny från Butik Citronodlingen i Italien. Men jag nöjde mig inte med det, jag kikade runt bland produkterna och hittade en annan tvål, som jag kan använda när jag bara ska tvätta händerna.

Den är lika underbar som duschtvålen. Händerna blir mjuka och lena. Ångrar att jag inte köpte fler tvålar när jag ändå beställde... Vill du veta mer om tvålen kan du kika här.

Det bästa av allt det är att de här tvålarna för en doft av Italien med sig, en doft av olivolja och honung, sol och värme... Mycket njutbart!

Kramisar Kim

Kommentera gärna mitt inlägg/berätta vad du tycker om det du just har läst. Vill du veta mer om mig och mina böcker, titta in på min hemsida www.kimselius.se

4 kommentarer:

  1. Åh jag bara älskar sådant här! Är utbildad hudterapeut och kan en hel del om hudvårdsprodukter. Synd att den där hemsidan inte verkar ha ingrediensförteckning på sina produkter, men det ser ut som en trevlig hemsida i varje fall. Ska nog kika runt själv, tror jag. :D

    SvaraRadera
  2. Nog minns jag det där överraskningspaketet och hur nöjd du var med produkterna:-)
    Tvåla in dig och njut och sug i dig doften från Italien - det behöver du:-)
    Kram Ebba

    SvaraRadera
  3. Jag är lite dålig på att ta hand om mig själv, och hinner knappt bada. Förresten älskar jag att bada i badkar men har varit utan en hel massa med år nu.
    Jag gillar designen på flaskan.
    Kanske dags att införskaffa lite gottis till mig också?
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Nellie
    Har för mig att det finns innehållsförteckning på produkterna, annars kan du skriva till dem och höra efter. Jag är supernöjd med de produkter jag har testat. Mjuk, len hud...
    Kram Kim

    Hej Ebba
    Ja, det var verkligen en trevlig överraskning. Jag tvålar och njuter! Tack!
    Kram Kim

    Hej Anita
    Åh, du skulle älska att lyxa till det lite, och det bästa av allt är att det INTE är dyrt! Ändå känns det väldigt lyxigt!
    Ha en jättefin dag du också!
    Kram kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!