Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 8 augusti 2011

Nya T-shirts 2011

Tiden rusar iväg, snart är det dags för Bokmässan i Göteborg igen. Det innebär att det är dags för nya T-shirts. Så här ser årets motiv ut.

Tryckte även upp en anteckningsbok:
Gjorde bara en enda anteckningsbok, men när jag fick hem den och såg hur snygg den var ångrar jag att jag inte tryckte fler.

T-shirten finns att köpa på Bokmässan i Göteborg den 22-25 september i min monter B09:20. Det finns inte så många t-shirts, för jag vill inte ha någon massproduktion av dem.

Några enstaka t-shirts finns kvar av de gamla motiven:



 Vi har även några enstaka muggar kvar:




Allt detta hittar du i min monter på Bokmässan, tillsammans med alla de böcker jag har skrivit. Både Theo och Ramona-serien och Kimberlie-serien.

Vi ses på Bokmässan i Göteborg!

Kramisar Kim


Kommentera gärna mitt inlägg/berätta vad du tycker om det du just har läst. Vill du veta mer om mig och mina böcker, titta in på min hemsida www.kimselius.se

7 kommentarer:

  1. Vad härligt att se sina egna böcker som t-shirtar och muggar också. :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller på att läsa ikapp blogg inlägg. Jag ser att du varit lika aktiv i sommar! Kul att få se alla dina bilder på t-shirts och muggar mm.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Nina
    Ja, det är läckert att se mina böcker som t-shirts och muggar. Tycker speciellt mycket om muggarna!
    Kram Kim

    Hej Katarina
    Ja då har du lite att göra... Jag har bloggat varje dag hela sommaren. Förstår att du har varit bortrest på semester. Hoppas du fick en solig fin tid i Sverige.
    Kram Kim

    SvaraRadera
  4. Vilken fin framförhållning du har:-)
    Kram Ebba

    SvaraRadera
  5. Hej Ebba
    Ja, det gäller att ha allt klart i tid. Annars blir det så stressigt! Just nu är böckerna försenade... Inte kul!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  6. Håller med om att muggarna är jättefina. Kul med lite extra saker att ta med till mässan!

    SvaraRadera
  7. Hej Ingrid
    Tack! Ja, många fans som kommer till mässan har redan köpt böckerna, och då tycker de det är kul att det finns något annat att köpa om Theo och Ramona.
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!