Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 13 maj 2013

Utlottning av Kim M Kimselius bok Spöket på Stora Mossen

Vill du vinna min, Kim M Kimselius bok Spöket på Stora Mossen? Det är både en spökbok, en hästberättelse och en deckare i en och samma bok.

Här är baksidestexten till boken:
Meya och hennes vänner brukar träffas vid kanten av Stora Mossen för att berätta spökhistorier. En kväll hör de ett förskräckligt skri från mossen och alla rusar hastigt hem, skrämda av ljudet.

Av sin pappa får Meya höra talas om spöket på mossen. Tillsammans med sina vänner bestämmer hon sig för att ta reda på om det verkligen finns ett spöke.

Av misstag blir hon ensam i mörkret och hör återigen ljudet. Som den detektiv hon är, låter hon sig inte skrämmas, utan ger sig på jakt för att hitta spöket. Då råkar hon ut för något som är ännu mer skrämmande än spöken.


Det enda du behöver göra för att vara med vid utlottningen av boken är:

1. Berätta om utlottningen på din blogg, på din facebooksida, eller på twitter, ju fler inlägg desto fler lotter till dragningen!

2. Lägg in ovanstående bild inlägget. (Tryck Ctrl C för att kopiera bilden och Ctrl V för att lägga in den.)

3. Länka till det här blogginlägget.

4. Kommentera det här inlägget, med länk till ditt blogg/facebook/twitter-inlägg där du berättar om tävlingen. Du kan även mejla mig, Kim M. Kimselius och skicka länken till dina inlägg.

Vinnaren av den signerade boken meddelas här på bloggen 19 maj 2013. Vinnaren kommer också att få boken före den släpps ute i bokhandeln.

Om du inte har lyckan att vinna boken har du möjlighet att träffa mig den 1 juni 11.00-14.00 hos Akademibokhandeln Gleerups i Lund.

Lycka till!
 
Kramisar Kim


Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Jag med några av mina 23 böcker. Foto Bertil Knoester.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här

2 kommentarer:

  1. Jag är nog lite fel målgrupp, men jag gillar verkligen spökhistorier! Hoppas du hittar en värdig vinnare! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Tofflan
    Tack! Det tror jag säkert jag gör! Böckerna brukar alltid hitta hem till någon ivrig läsare!
    Kram Kim :-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!