Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 23 januari 2014

Skrivarkurser sommar och höst 2014

Ibland vill man så mycket och ändå blir det inte av. Du kanske tillhör dem som länge har funderat på att gå en skrivarkurs, men bara har skjutit det på framtiden. I år kanske det blir av.

Här har jag hittat många olika skrivarkurser på Fridhems Folkhögskola. Se om du hittar någon som passar dig.




Skrivarkurser

Novellskrivarkurs 23 - 27 juni 2014 


Reportageskrivande 23 - 27 juni 2014


Skrivarsafari 23 - 27 juni 2014


Skrivarkurs med Jan Sigurd 30 juni 2014 - 4 juli 2014


Kreativt skrivande 7 - 11 juli 2014


Skrivarkurs med Jan Sigurd 7 - 11 juli 2014


Kreativt skrivande- fördjupningskurs 14 - 18 juli 2014


Att skriva en bok 21 - 25 juli 2014


Att skriva för scenen 4 - 8 augusti 2014


Kreativt skrivande i Campello, Spanien 22 - 26 september 2014



Hoppas att du hittade något som passade dig!

Kika gärna in på Kimselius skrivtips

Du hittar även skrivtips i min skrivbok Att skriva med glädje, som finns att låna på biblioteket, både som vanlig bok och e-bok.

Kramisar Kim
Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här

Jag med några av mina 26 böcker. 
Foto Bertil Knoester.





Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Välkommen tillbaka! Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se. Jag med några av mina 23 böcker. Foto Bertil Knoester. Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här: http://kim-m-kimselius.blogspot.se/p/har-kan-du-kopa-kims-bocker.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!