Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 27 oktober 2015

Tack Kim M Kimselius, för en helt fantastisk läsupplevelse Anastasias öde


"Tack Kim M Kimselius, för en helt fantastisk läsupplevelse. 

Jag läste Anastasias öde nyligen, men när jag väl kom till det stället där flickorna ligger livlösa på flaket och de där elakingarna kommer dit var jag tvungen att slå igen boken och släcka lampan. Sedan låg jag där med ögonen vidöppna och blev så skraj att jag var tvungen att tända lampan ett tag till för att kunna somna. 

Med tanke på att jag är 30 år gammal, är det ett väldigt bra betyg. Nästa kväll vågade jag inte ens öppna boken. Till slut tog jag sedan mod till mig och avslutade boken." Anu Kjäll

Tack för de fina orden Anu! Det var en otäck händelse som jag försökte skildra så milt som möjligt, känns som jag lyckats beskriva den bra trots allt.

Blev du nyfiken på boken? Fråga efter boken hos din bokhandlare, annars finns den på nätet, till exempel hos Adlibris , Bokus.

Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.



Jag med några av mina snart 40 böcker. Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!