Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 20 november 2017

Storytel original nu som pocket

Storytel original nu som pocket

Eftersom jag har Storytel blev jag nyfiken på Storytel Original när den lanserades. Först ut var Tick Tack av Leffe Grimwalker. Något jag protesterade emot när jag såg omslaget på Storytel var att inläsaren lyftes fram och stod med stora bokstäver på bilden. Jag fick leta på informationen om boken för att få reda på vem som hade skrivit den. 
Nu har ljudboken kommit ut som pocket och författarens namn står skrivet på framsidan, om än med väldigt liten stil.

Tick Tack av Leffe Grimwalker och Jordbunden av Erik Thulin är två oerhört spännande böcker som var svåra att sluta lyssna på. Antar att det kommer gå ännu fortare att läsa pocketböckerna.

Det här är perfekt läsning när man låta sig uppslukas av en bok.

Jag har även lyssnat på Svart Stjärna. Oerhört spännande!

Byvalla var en komisk bok som jag tyckte mycket om.

Virus var också mycket spännande.

Nu har du valmöjlighet, antingen att lyssna på böckerna, eller att läsa dem som pocket. Vad föredrar du?

Du har väl inte missat att mina böcker finns på Storytel, både som e-böcker och ljudböcker?

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare och Föreläsare

Copyright Kim M. Kimselius

Kanske vill du gå en skrivarkurs sommaren 2018 för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå en skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!