Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 19 november 2012

"Är så glad att jag har läst den här boken" skriver Dakota Quinn Diamond om skrivboken Att skriva med glädje av Kim M Kimselius

Min bok Att skriva med glädje verkar vara mycket populär, för nu kommer det många omdömen och recensioner av den. Jätteroligt!

Det här är Dakota Quinn Diamonds omdömen om min bok Att skriva med glädje:

"Att skriva med glädje", av Kim M Kimselius, är en härlig bok med massor av bra, inspirerande skrivtips och fina minnen ur Kim's liv. Boken är skriven direkt ur hjärtat, med mycket värme och glädje - och den var svår att lägga ifrån sig :-)

Kim, jag är så glad att jag har läst den här boken och längtar efter att få läsa dina andra böcker!"


Tack snälla Dakota för dina fina ord! Blir jätteglad!

Kram Kim


Vinn en signerad bok  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Boudicas strid mot Romarna.

Det skulle vara roligt om du berättade vad du tycker om det du just har läst. Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!