Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 23 november 2012

Här är alla signeringstiderna för 2012, hoppas vi ses!

Nu är alla signeringstider uppbokade. Tyvärr blev det inget Stockholm och Göteborg i år. Vet inte vart tiden har tagit vägen. Kanske beror det på att jag har skrivit fyra böcker i år: Mayafolkets Hemlighet, Att skriva med glädje, Den där dagen och Mysrys... Tiden går fort när man har roligt sägs det och jag instämmer!

Här är alla mina signeringstider fram till jul:
24 november 12.00-14.00 signerar jag mina böcker hos Lundins Bokhandel i Karlshamn

1 december 12.00-14.00 signerar jag mina böcker hos Bokia i Halmstad.

2 december 15.00-18.00 signerar jag mina böcker hos Billingska bokhandeln i Höör under Julskyltningssöndagen. Ett mycket trevligt arrangemang.

7 december 12.00-14.00 signerar jag mina böcker hos Bokia/Killbergs i Landskrona

8 december 12.00-15.00 signerar jag mina böcker hos Bokia/Killbergs i Helsingborg

12 december 12.00-15.00 signerar jag mina böcker hos Akademibokhandeln Nova Lund

13 december 12.00-16.00 signerar jag mina böcker hos Akademibokhandeln Gleerups i Lund

14 december 12.00-16.00 signerar jag mina böcker hos Killbergs/Bokia i Jägersro/Malmö

15 december 11.00-15.00 signerar jag mina böcker hos Killbergs/Bokia i Burlöv Center, Arlöv/Malmö

16 december 12.00-14.30 signerar jag mina böcker hos Killbergs/Bokia i Center Syd Löddeköpinge

21 december 13.00-15.00 signerar jag mina böcker hos Bokia i Karlskrona. OBS! Detta är sista signeringen för i år, missa inte chansen!


Om du inte kan komma själv kan du kontakta butiken i förväg och be dem lägga undan signerade böcker till dig. Om du redan har köpt mina böcker får du mycket gärna komma för att få dem signerade.

Nu ber jag bara till vädergudarna att de ska fortsätta med varmt väder, isfria/halkfria vägar och inget regn. Det får gärna vara sol också! Då kommer det att bli underbart att köra omkring i Halland och Skåne för att signera.

Vi ses snart!

Kramisar Kim


Vinn en signerad bok  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Mayafolkets Hemlighet.

Det skulle vara roligt om du berättade vad du tycker om det du just har läst. Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!