Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 23 juli 2012

Vinnare av Mayafolkets Hemlighet är...

Tillhör du en av de lyckliga som har vunnit ett exemplar av den nya boken Mayafolkets Hemlighet? Boken är ännu inte släppt i bokhandeln, därför kommer du att bli en av de första som får hålla den nya boken i din hand! Hör gärna av dig till mig och berätta vad du tycker om boken!

Om du inte hade turen att vinna den här gången, eller ännu inte lagt till dig som bloggföljare, har du fler chanser att vinna, eftersom det kommer ytterligare tre böcker inom kort: Den där dagen, Att skriva med glädje och Mysrys. Dessutom har du möjlighet att delta i månadtävlingen Vinn en signerad bok. Lycka till!

Här är de lyckliga vinnarna:
habowoodfruar
maria-p
duodito
Pixi
Kristina (med "tecknat" ansikte)
Susmar64
Cecilia Falk
Sissan
Jenny Lindgren
Yanuax
Eva


Grattis till er alla! Hör av dig till mig med din adress så skickar jag den signerade, alldeles nyinkomna boken Mayafolkets Hemlighet till dig.

Kramisar Kim

Vinn en signerad bok  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Den där dagen.

Jag skulle bli mycket glad om du berättar vad du tycker om det du just har läst. Kika in på min hemsida www.kimselius.se om du vill veta mer om mig och mina böcker. Här kan du köpa mina böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!