Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 1 januari 2013

Önskar inför 2013...

Ett nytt år ligger framför oss, som ett oskrivet blad att fyllas med minnen, händelser, resor, vänner, kärlek och liv.

Jag vill att 2013 ska passera utan någon/några begravningar för mig, min släkt och mina vänner. Jag vill att mina nära och kära får vara friska och glada. Jag vill fortsätta att skriva och vara frisk. Jag vill att mina läsare ska fortsätta älska mina böcker. Jag vill så mycket, men framför allt vill jag vara glad och frisk!

Jag vill att det ska vara fred i världen, att det inte ska ske några naturkatastrofer runt om på jorden, jag vill att de rika delar med sig till de fattiga, jag vill att det inte dyker upp stora smittsamma farsoter runt om i världen. Jag vill att alla runt om vår sårbara jord ska vara lyckliga och leva i fred och harmoni.

Är det för mycket att önska sig?

Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!