Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 15 april 2013

Vinn skrivboken Att skriva med glädje av Kim M Kimselius

Nu har du chans att vinna min, Kim M Kimselius skrivbok, Att skriva med glädje, på bloggen Författardrömmar

I Att skriva med glädje delar Kim M Kimselius med sig av sina erfarenheter av att vara författare. Hon berättar om vägen från att börja på en bok till att den är färdig och det finns många bra tips att ta till sig när man vill bli författare. Det är en väldigt inspirerande bok.

Nu har du chansen att vinna ett signerat exemplar av Att skriva med glädje, och så här gör du för att vara med i tävlingen:

Tävling

1. Berätta om tävlingen i din blogg med bilden ovan.
2. Kommentera det här inlägget med en direktlänk till ditt inlägg om tävlingen.
Tävlingen avslutas den 19 april.

Det är alltså en tävling som ligger ute på bloggen Författardrömmar, klicka på länken så kommer du till tävlingen! Lycka till!

Kramisar Kim
 
Vad roligt att du läser min blogg.
Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget.
Välkommen tillbaka!

Läs mer om Att skriva med glädje.

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!