Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 26 augusti 2014

"Den absolut bästa boken jag har läst!" Anastasias öde av Kim M Kimselius

Det kom ett mejl från den person som vann utlottningen av Anastasias öde. Här kan du läsa vad hon skrev:

 "Hej 

Har aldrig lyckats sträckläsa en bok innan utan det brukar ta ett

par veckor för mig att kunna ta mig igenom en bok oavsett hur intressant den är.

Läste ut Anastasias öde på 2 dagar och tyckte den var absolut den bästa boken jag har läst av dig, man verkligen fastnade i den och sög åt sig allt direkt även fakta sidorna i slutet var väldigt intressanta och lärorika. 

Väntar med spänning på nästa bok då man vill veta vart dom hamnar i för äventyr nästa gång.

Jag hoppas det verkligen kommer att komma många fler böcker från dig då jag verkligen har fastnat för dina böcker och dig som författare.

Har läst till och med den 15 boken om Theo och Ramona och då började jag läsa din serie i våras har aldrig lyckats läsa så många böcker på så kort tid någon gång.

Du är verkligen duktig på att få dina läsare att fastna för böckerna då dom är så spännande att läsa så man verkligen sugs in i dom och inte kan sluta läsa dom." Susann Pålsson

Tack för de fina orden Susann.

Idag är rubriken "Årstider" på Kim M Kimselius Författarblogg.

Kramisar Kim
Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här


Jag med några av mina 30 böcker. Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!