Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 4 februari 2016

"Du är en förebild och din bok var så bra så jag började gråta" Tillbaka till Pompeji

Blir lika glad varje gång en läsare skriver till mig och berättar vad de tycker om min bok. Här är det Liam Stenson som har låtit sig uppslukas av Tillbaka till Pompeji och Skräckresan med Titanic.

"Jag har läst din legendariska bok Tillbaka till Pompeji
Du är en förebild och din bok var så bra så jag började gråta!!!!!
Jag håller på att läsa din bok Skräckresan med Titanic och den verkar bra!!!
Du är en fantastisk författare och jag vill att du skriver fler böcker. Din bok var grym."
Liam Stenson


Tack Liam för din härliga recension av böckerna.


Blev du nyfiken på böckerna? Fråga efter dem hos din bokhandlare, annars finns de på nätet, till exempel finns Tillbaka till Pompeji hos Adlibris , Bokus och CDON.COM och Skräckresan med Titanic hittar du här  Adlibris , Bokus.

Kramisar Kim


Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Om du vill köpa Kim M. Kimselius böcker hittar du dem här


Jag med några av mina närmare 40 böcker. Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!