Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 5 mars 2019

20 % rabatt på Kim M Kimselius distansskrivarkurs Hitta glädje i skrivandet

20 % rabatt på Kim M Kimselius distansskrivarkurs Hitta glädje i skrivandet

Som du vet har jag en distanskurs i tidningen Skrivas regi. Den här månaden är det 20% rabatt på kursen.


Månadens kurs: Hitta glädje i skrivandet
Behöver du hitta glöd och inspiration? Gå den populära distanskursen "Hitta glädjen i skrivandet". Kim M Kimselius har skrivit närmare 50 böcker i flera olika genrer och har en outsinlig skrivlust – här får du hennes bästa tips! Ditt pris är
792 kronor (ordinarie pris 990 kr). Använd rabattkod: SkrivGLA (giltig 1/3–31/3). Anmäl dig här!

Här är några omdömen om kursen:
"Du har byggt upp den här kursen på ett sådant sätt att alla stegen blir mycket utvecklande och framför allt naturliga steg framåt. Jag är mycket glad för din kurs och känner att jag är på väg med sjumilasteg." Marie Höglind-Miles


"Jag svävar på små rosa moln...
Tusen tack Kim M Kimselius, för en superbra kurs med många lärorika och utvecklande uppgifter att "bita" i!" Journalist Titti Nilsson om skrivarkursen på distans


"Är glad att jag tagit din kurs. Här finns så många fantastiska idéer, förslag som jag tidigare inte samlat på mig och jag är så glad att du delar med dig av din erfarenhet. Efter att ha slutfört novellkursen för dig, börjar jag tänka på ett annat sätt. Är så tacksam för din optimism och ditt vida kunnande. Det gör mig nyfiken på ett fortsatt skrivande. Underbart att få ta del av all din erfarenhet. Inte undra på att alla dina kurser är fulla. Har köpt din tjocka bok om skrivandet som jag hyllar till skyarna.”
Bibbi Ahrnstedt om skrivarkursen på distans

"Jag är jätteglad att jag gick din kurs. Jag har alltid skrivit kortare texter men aldrig på riktigt satt ihop en text till en sammanhängande historia. Kursen var därför en bra utmaning som fick mig att jag tänka lite större än det lilla format jag är van vid. Jag tycker om ditt kravlösa sätt att leda och lotsa. Det kändes skönt att alla uppgifter var frivilliga så att jag, som så ofta varit en fröken duktig, kunde släppa lite på kraven och försöka hitta mitt eget språk". Hanna

Hoppas vi hörs genom distanskursen!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå min skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!