Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 23 augusti 2010

Smakprov Boudicas strid mot Romarna

Nu är det dags för SMAKPROV av Boudicas strid mot Romarna.

Oj, vilka fina bedömningar jag har fått om den boken:

"Boken är fantastiskt bra och jag bara älskar spänningen från början till slut. Denna bok hamnar i topp tillsammans med Theos Pompeji som jag blev väldigt imponerad av."

"Boudicas strid mot romarna var såååå bra! Detta var verkligen den bästa boken. Åh, så bra boken var!"

"Jag älskar dina böcker. Jag läser det mesta och gillar många författare och böcker. Men dina böcker är de bästa hittills."

"Jag älskar dina böcker om Theo och Ramona. Jag tycker verkligen att du skriver fantastiskt bra!"

"Kimselius skriver magiskt, man vill inte sluta läsa."

"En bra bok som ger mycket kunskap på ett spännande sätt."

"Ännu en bra bok av Kimselius."

"Kimselius har än en gång lyckats skildra en historisk händelse på ett sätt som är lätt att ta till sig. Boken överraskar och tar hela serien om Theo och Ramona vidare till en ny nivå."

Kan man bli annat än glad över sådana här kommentarer. Och då har jag ändå inte tagit upp alla kommentarer jag har fått om boken.

Att vara författare är ett rätt så ensamt yrke, därför är det skönt att få bekräftelse på att läsarna tycker om det jag gör. Stort tack till alla er som hör av er till mig och berättar vad ni tycker om mina böcker. Fortsätt skriv, ni inspirerar mig!

Hoppas vi ses när jag är ute och signerar. Plats och tid hittar du på min hemsida. Kanske du även kommer till Bokmässan i Göteborg om en månad? Då hittar du mig i monter B09:20.

Kramisar Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!