Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

fredag 31 augusti 2012

Vinnare av Kim M Kimselius böcker i månadstävlingen Augusti månad

Ännu en månad har sprungit ifrån oss i rasande fart och nu är det återigen dags att dra vinnare i månadstävlingen. Om du ännu inte har deltagit tycker jag det är dags att ta chansen att vinna någon av de nyutgivna böckerna. En ny tävling börjar imorgon.

Så här skriver månadsvinnaren om Svarta Döden:


"Svarta döden är en av de böcker du har skrivit som har gjort starkast intryck på mig. Det är en spännande bok om den hemska pesten och skräcken den förde med sig. Jag tänkte på Svarta Döden långt efter att jag hade läst ut den, det är verkligen inte en bok man glömmer i första taget! En bra bok som man lär sig mycket av och som är svår att lägga ifrån sig."

Den som har skrivit den här recensionen är Vilma Nyberg. GrattisVilma, hoppas att boken inte gav dig mardrömmar. Håller med dig om att det är en ruskigt spännande och lite otäck bok!

Här kan du läsa mer om Svarta Döden.

Imorgon startar nästa månadstävlingen som gäller hela september månad. Det enda du behöver göra är att skriva och berätta vad du tycker om någon av mina böcker. Ser fram emot din recension. Lycka till!

Kramisar Kim  


Vinn en signerad bok:  (Välj fritt bland mina utkomna böcker.) Läs mer om Svarta Döden.

Jag skulle bli mycket glad om du berättar vad du tycker om det du just har läst. Kika in på min hemsida www.kimselius.se om du vill veta mer om mig och mina böcker. Här kan du köpa mina böcker.

2 kommentarer:

  1. Grattis Vilma!! Vi ses snart!! Kram Isa =)

    SvaraRadera
  2. Hej Isa
    Snällt av dig att gratulera vinnaren! Nästa gång kanske det är din tur. Skicka in ditt bidrag!
    Kram Kim

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!