Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

lördag 19 januari 2013

Boktips: 61 timmar av Lee Child, en riktigt riktigt bra thriller!

61 timmar av Lee Child är den absolut bästa bok jag har läst av författaren och jag har läst många av hans böcker! Boken var spännande från första sidan och jag hade svårt att sluta lyssna. Promenaderna blev extra långa och städningen mycket noggrann, eftersom jag ville höra mer och mer. Ännu en gång har Lee Child lyckats bygga upp en otroligt spännande historia. LÄS! LÄS! LÄS!

Boken handlar om Jack Reacher, som alltid är på väg någonstans. Den här gången har han följt med en turistbuss, som slirar av vägen i det hala väglaget. Detta gör att Jack Reacher hamnar i en stad mitt ute på landet. Det är isande kallt, mycket snö och två stora snöoväder är på väg att mötas över staden. Samtidigt är något stort på gång i den lilla staden och nedräkningen har börjat. Jack Reacher har 61 timmar på sig.

Vill du ha en bok att sträckläsa är det här den perfekta boken för dig! Läs mer om boken här på Adlibris.

Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Välkommen tillbaka!

"Man sitter som på nålar ända till sista sidan." Ingela Svensson

Läs mer om På flykt från andra världskrigets fasa. 

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

 Tycker du att mina böcker låter intressanta finns de att köpa här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!