Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

söndag 15 september 2013

Vinnare av Månstenen av Kim M Kimselius


Den lyckliga vinnaren av Månstenen är:
Gabriella Poopuu

Grattis Gabriella Poopuu! Maila mig med din adress, så skickar vi Månstenen så fort den kommer från tryckeriet.


Baksidestext:
En ovanlig sten fångar Ramonas uppmärksamhet under strandpromenaden. Theo kallar den för månsten på grund av dess blodröda färg och annorlunda form. Ingen av dem anar hur nära sanningen Theo har kommit.

Ramona plockar upp stenen. I samma sekund bryter ett gigantiskt oväder ut. Himlen blir blåsvart, regnet vräker ned och vinden hotar att blåsa omkull dem. Blixtar slår ned runt dem, där de står på den ödsliga stranden. Theo och Ramona blir rädda och önskar att de kunde ta sig därifrån, men den starka vinden gör det omöjligt att röra sig. Då börjar Månstenen glöda.

"Spänningen växer för varje kapitel - Beskrivningar, dialoger och skildringar av miljöer och omgivningar är lika levande som vanligt." Ingela Svensson

"Nu har Kimselius, tillsammans med Theo och Ramona, tagit det stora steget in i riktig FANTASY. Det blir en nervkittlande resa..." Annelie Nilsson

Till er andra vill jag bara önska lycka till nästa gång!

Du har också chansen att köpa mina böcker till kraftigt reducerat pris på bokmässan i Göteborg den 26-29 september! Kanske vi ses där?

Kramisar Kim

Vad roligt att du läser min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om det här blogginlägget. Välkommen tillbaka!

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se.

Jag med några av mina 26 böcker. 
Foto Bertil Knoester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!