Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 20 september 2018

En bok man kommer att ha nytta av som uppslagsverk inom samarbete

En bok man kommer att ha nytta av som uppslagsverk inom samarbete

Vi har fått en fin recension på vår bok 10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär. En bok jag, Kim M Kimselius, har skrivit i samarbete med Kristina Svensson och Lennart Gustavsson. Det är Pia Hansen som har skrivit recensionen. Nedan kan du läsa vad hon har sagt om boken.



 Jag tycker om att ni har olika erfarenheter. 
Tipsen i de olika kapitlen är användbara. 
Känns som det kommer att bli en bok med många postitlappar, vikningar  och anteckningar i. 
En bok man kommer att ha nytta av som uppslagsverk inom samarbete och andra tänkvärda ord/tips för ett lyckat samarbete. 
Även för andra grupper än författare kan jag rekommendera denna bok. 
Ger boken en 4. 
Pia Hansen

Tack så mycket för den fina recensionen, Pia!

Blev du nyfiken på boken? Fråga efter den hos din bokhandlare så tar de säkert hem den till dig. Annars finns den att beställa hos nätbokhandlarna, till exempel Bokus.

Kramisar från Äventyrsförfattaren Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå min skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!