Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 24 februari 2020

Möt Kim M Kimselius på Blekinge Bokmässa

Möt Kim M Kimselius på Blekinge Bokmässa

Då var det dags för Blekinge Bokmässa. Förra året var ett trevligt evenemang. Det kom mycket folk, ändå blev det tid över för att prata med alla. Nu är det dags igen.

På lördag, 29 februari, kan ni träffa mig och många fler författare på Lokstallarna i Karlshamn.

Jag kommer att ha boksläpp på Petit, Rödben och Riddaren. Självklart kommer de tidigare böckerna om Petit och Rödben också att finnas på mitt bokbord. Samt mina andra nära 60 titlar.

Som du förstår kommer jag inte att ha så många böcker med mig. Är det någon speciell bok du är ute efter gäller det att du kommer tidigt för att vara säker på att få ditt exemplar.

Det är många bra föreläsare med i år. Även vi som ställer ut kommer att få möjlighet att prata från scenen. Jag har valt att avstå, eftersom jag hellre vill träffa läsarna på golvet.

Hoppas att vi ses på lördag! Hjärtligt välkommen!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius
   

Vill du utvecklas i skrivandet har du möjlighet att gå distanskurs för mig. Eller någon av mina skrivkurser på Färgargården i Eringsboda.


Välkommen på Öppet Hus hemma hos mig den 1-2 augusti 2020
 
Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!