Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 9 september 2020

Jag kan varmt rekommendera Kimselius distanskurs Hitta glädje i skrivandet

Jag kan varmt rekommendera Kimselius distanskurs Hitta glädje i skrivandet

Ett fint omdöme från en av skrivkursdeltagarna på min distanskurs Hitta glädje i skrivandet. Orden värmer och gör mig innerligt glad.
 

"Den här sommaren har jag gjort något som jag funderat på ganska länge: jag har gått en distanskurs för författare Kim M. Kimselius. Kursen som heter Hitta glädje i skrivandet består av många kursbrev som man får hem på mail, och därefter kan jobba med i lugn takt. 

Breven innehåller mängder med goda tips och råd då man är nybörjare i skrivandet. Jag har haft mycket stor nytta av dessa i mitt skrivande. 

Dessutom ingår deltagarna i kursen i en sluten Facebook grupp som bedömer och hejar på de inlägg man gör där, dvs de texter man skrivit. Man får alltså inte bara feed-back från Kim själv, utan från flera ambitiösa ”medförfattare” som brinner för sitt skrivande, och vill hjälpa till på alla möjliga sätt. Jättetrevligt och lärorikt! 

Jag kan varmt rekommendera Kims distanskurs Hitta glädje i skrivandet. Efter den kursen kan man gå fortsättningskurser, vilket jag tänker göra!"

Anette Gjörloff Wingren

Tack för de fina orden Anette.

Vill du också gå en distanskurs för mig kan du klicka på någon av nedanstående länkar för att läsa mer om varje kurs.

Kramisar Kim

Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare
Copyright Kim M. Kimselius  
 
Vill du utvecklas i skrivandet har du möjlighet att gå distanskurs Hitta glädje i skrivandet och distanskurs Skriv om ditt liv för mig. Eller någon av mina skrivkurser på Färgargården i Eringsboda.
 
Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!