Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

tisdag 20 oktober 2009

Kimselius är uppbokad hela hösten

En intensiv telefondag då jag bokat upp de sista signeringstiderna. Nu är mitt signeringsschema fullspikat! Och föreläsningsschema! Det är lika fullt denna höst som de föregående höstarna, trots att jag varje år brukar säga: "Inte en sådan höst igen!" Ändå älskar jag när det är fullspikat i kalendern, jag älskar att föreläsa, att vara ute och signera, möta mina fans, mina läsare och få möjlighet att inspirera nya läsare till mina historiska äventyrsböcker. När jag minst anar det möter jag en läsare som ger mig beröm för böckerna. Det skänker mig glädje och kraft att fortsätta ha fullspikat schema varje höst. Tack för alla uppmuntrande ord, tack för alla brev och mail. Ni ska veta att de betyder mycket för mig.
På bilden ser ni mig föreläsa i Vinslöv förra veckan. Två intensiva och mycket givande dagar.
Kom just på att jag måste gå och kontrollera mitt pass... Tänk om det har gått ut! Ve och fasa! Vi hörs snart igen!
Kramisar Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!