Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

torsdag 14 januari 2010

Vill du läsa Kimberlie2 först av alla?

Nu har just DU chansen att få ett signerat exemplar av "Kimberlie - Ett nytt liv" hemskickad till dig, före boken har nått ut till bokhandeln.

Det enda du behöver göra är att registrera dig som bloggintresserad här på min blogg (se längst ned på denna sida). Så fort boken kommer från tryckeriet drar jag en vinnare av alla som registrerat sig här och du får den signerade boken hemskickad till dig.

Lycka till!

Kramisar Kim

6 kommentarer:

  1. jag är absolut intresserad :D
    Julia Carlström, har dig som vän på facebook
    Kraam<3

    SvaraRadera
  2. Hej Kim!
    Jag har varit registrerad ett bra tag. Längtar verkligen efter den nya boken!
    Hade varit perfekt att ha här hemma när jag snart ska vara hemma och vänta på bebis.
    Kan jag köpa ett signerat ex av dig annars? jag har alla böcker signerade, brukar köpa dem på bokmässan, men jag vet inte om jag klarar att vänta så länge...
    Älskar dina böcker!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kristina Runyeon-Odeberg14 januari 2010 kl. 17:31

    Som mamma till Dalbys största Kim-fan för jag hans talan! Samuel är definitivt intresserad (och jag också) :-)

    Kramisar,
    Kristina

    SvaraRadera
  4. hej Kim!
    Jag mååste ha den! :P
    Kraam Linda

    SvaraRadera
  5. Många som vill ha den. Synd att det bara är en vinnare.

    SvaraRadera
  6. Åhhh kan inte vänta tills utlottningen! Tänk att vara FÖRST woow! :O :D

    Jag är såklart intresserad! :D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!