Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

måndag 4 mars 2013

Skrivarläger Storycamp 2013

Idag vill jag tipsa dig om ett mycket trevligt och givande skrivarläger. I år har du också möjlighet att träffa mig på lägret. Skynda dig att anmäla dig!

Är du mellan 11 och 15 år? Gillar du att berätta? Kanske skriver du noveller, filmmanus eller dagbok? Eller föredrar du att berätta muntligt eller bildligt? Oavsett vilket sätt som passar dig bäst så är StoryCamp lägret för dig.

Vi spenderar 3 dagar i en vacker villa vid havet ute i Torhamn. Där varvar vi roliga berättarövningar med somriga aktiviteter som hör lägerlivet till. 


I år får vi även författarbesök av Kim Kimselius och alla deltagare får varsitt ex av hennes bok "Att skriva med glädje".

Tveka inte, anmäl dig på info@storycoaches.se


Mer info hittar du på vår hemsida www.storycoaches.se

Först till kvarn gäller


Vi ses i sommar!

Kramisar Kim
  
Vad roligt att du läser min blogg. Välkommen tillbaka! 

"Den här boken om att skriva är verkligen jättebra, både heltäckande och detaljrik. Går att läsa styckvis och ger många roliga råd och ovanliga ingångar." Bibliotekarie Erika 

Läs mer om Att skriva med glädje.

Om du vill veta mer om mig och mina böcker kan du kika in på min hemsida www.kimselius.se. Är du nyfiken på mina böcker finns de att köpa här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!