Välkommen till min Skrivarblogg

En blogg om Skrivtips, Boktips, Intressant fakta, Reseupplevelser och Livserfarenheter.
Här hittar du Skrivtävlingar och Skrivkurser. Här kan du se hur ett bokomslag blir till och hur man gör en bok.
Med andra ord hittar du här det mesta du behöver veta för att skriva en bok.
Debuterade som författare 1997 och har sedan dess utkommit med 60 böcker.
Arbetar som författare, skrivkurslärare, föreläsare och låtskrivare.
Håller distanskurser i skrivandet samt skrivkurser på Färgargården i Blekinge och Studieförbundet Vuxenskolan Karlskrona.

Kim M. Kimselius har Copyright på samtliga inlägg

onsdag 15 augusti 2018

Vill du ingå i min läsgrupp?

Vill du ingå i min läsgrupp?

Det skulle vara roligt att ha en grupp läsare som vill läsa mina böcker och skriva omdömen om dem, skulle du vilja ingå i en sådan grupp?

Böckerna skickas då till dig när de kommit från tryckeriet och du blir en av de första att läsa nyheterna. Du betalar ingenting.

Det enda du behöver göra är att berätta vad du tycker om boken. Du får väldigt gärna även recensera den på en blogg, inte nödvändigt! Jag är tacksam om du också lägger ut din recension på Goodreads, Bokus och Boktipset, men det är inte heller ett måste.

Det viktigaste är att du läser och berättar för mig vad du tycker om boken.

Du kan ha läst alla mina tidigare 50 böcker, eller så har du aldrig läst en enda bok av mig, det spelar ingen roll vilket, du kan ändå anmäla dig till min Läsgrupp.

Nå, vad säger du? Något som känns lockande?

De böcker jag behöver läsare till just nu är:

Tsunamikatastofen i Lissabon kan du läsa mer om här.

Häxjakten kan du läsa mer om här.

10 sätt samarbete lyfter din kreativa karriär kan du läsa mer om här.

Om du vill ingå i min Läsgrupp kommer jag att mejla dig när en ny bok är på gång, för att fråga om du är intresserad av att läsa den. Men innan vi har kommit så lång måste du mejla mig, Kim M. Kimselius, och berätta lite om dig själv, varför du vill vara med i min Läsgrupp, om du har läst några av mina böcker etc. Dessutom behöver jag din postadress och din mejladress. Döp mejlet till LÄSGRUPP!

Låter det som en bra idé? Då är det bara att mejla Kim M. Kimselius, med Ämne LÄSGRUPP och berätta allt det jag bad om ovan. Dessutom vill jag veta vilken av ovanstående böcker du kan tänka dig att få ett gratisexemplar av för att recensera.

Ser fram emot att höra ifrån dig!

Då är det bara att skriva till mig!

Kramisar Kim
Författare, Skrivkurslärare, Föreläsare och Låtskrivare

Copyright Kim M. Kimselius


Kanske vill du gå en skrivarkurs för mig, Kim M Kimselius?

Du kanske vill gå min skrivarkurs på distans?


Vad roligt att du läser min blogg.  Lämna gärna en kommentar längre ned i det här inlägget.  Eller mejla Kim M Kimselius. Välkommen tillbaka!

Du kan läsa mer om mig och mina böcker på www.kimselius.se.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!